Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Başbakan Boyko Borisov imar edilen Şumen merkezinin açılışını yaptı

Başbakan Boyko Borisov imar edilen Şumen merkezinin açılışını yaptı

16 Eylül 2011

Uzun zamandır Şumen merkezinde bayındırlaştırma çalışmaları yapan Belediye, bu çalışmalarını sonlandırdı. Dün Şumen Belediye Başkanı Krasimir Kostov’un davetlisi olarak Şumen’e gelen Başbakan Boyko Borisov imar edilmiş merkez bölgesinin açılışını yaptı. Açılışta kısa bir konuşma yapan Borisov, gerçekleşen bu güzel proje için BSP partisinden Belediye Başkanı olan Krasimir Kostov’a 50 milyon verdiğini , o, kendisinin Sofya Belediye Başkanı olduğu dönemde, Başbakanlık yapan Sergey Stanişev’in nasıl hareket ettiğinden bahsetmek istemediğini söyleyerek göndermede bulundu. Başbakan siyasi sorular karşısında cevap vermekten kaçındı. Açılış töreninde Başbakana eşlik eden yeni Bölgesel Kalkınma ve Bayındırlık Bakanı Lilyana Pavlov’a da yaptığı kısa konuşmasında, bu yılın Şumen yılı olduğunu, çünkü bu yıl Şumen bölgesine 120 milyonluk yatırım yapıldığını bilrdirdi. Açılış töreninin ardından Şumen basın kulübü “Bulgar Telegraf Ajansı” açılışına geçen Boyko Borisov böylece Bulgaristan genelindeki sekizinci basın kulübünün de açılışını gerçekleştirmiş oldu.

Kaynak: Fevzi EHLİMAN


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-09-16 15:36:53
Oğlum Fevzi, Boyko kazmasının pandelkalarından bize ne ki? Şumnu'da başka haber filan yok mu yoksa oralarda herşey Boyko'nun pandelka kesme zihniyeti etrafında mı dönüyor?
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-16 16:30:18
Senin adın yok mu be hıyarto?

Boyko kazması yolları kendi cebinden mi yapıyor ki?
papaz s...si 2011-09-16 16:54:40
Papaza efendi, her şeye tuz biber oluyorsun,fakat hiç eleştiriye karşı tahammülün.Tabii ki bu olgunlukla alakalı bir durum her şeyi bilen insan hiç bir şeyi iyi bilmediği bilimsel olarak kanıtlanmıştır.Patriarh olunca biraz değişirsin inşallah,ama bir kaç dua daha okuyup öğrenmen lazım.
papaz s...si 2011-09-16 16:55:48
Papaza efendi, her şeye tuz biber oluyorsun,fakat hiç eleştiriye karşı tahammülün yok.Tabii ki bu olgunlukla alakalı bir durum her şeyi bilen insan hiç bir şeyi iyi bilmediği bilimsel olarak kanıtlanmıştır.Patriarh olunca biraz değişirsin inşallah,ama bir kaç dua daha okuyup öğrenmen lazım.
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-16 17:08:52
Adını yazmasın beceremeyen birinden olgunluk lafları duymak bi acayip oluyor.
Perperek Zerdüştü 2011-09-16 17:10:54
Ahmet Doğan ve DPS'nin yaptığı tüm açılışların tamamının bedelini, temelinden bitimine kadar kendi cebinden ödediği için Ahmet Doğan ve sevgili DPS idarecilerinin yaptığı açılışların haber olmasında sakınca yok ama diğer partilerin yaptığı açılışların haber olmasında sakınca da var!
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-16 17:21:32
Oğlum Fevzi, Boyko kazması zaten her gün üçer beşer açılış yapıyor, bize ne ki?
BENGÜ TÜRK 2011-09-16 17:46:53
İlginç!
İki hafta önce boyko'yu Spirka Cebel köprüsünde gördüm kurdela keserken,bu adam TÜRK bölgelerine aşık galiba.
berk 2011-09-16 17:49:55
Belkide o dediğin yerler Bulgaristan sınırları içerisindedir yani ben yanılmıyorsam, Bengü hanım hani adam Bulgaristan Başbakanıya o açıdan ha yoksa İzlanda Başbakanı gelip Şumnu'da açılış namına kurdeleyi kesseydi ben de şaşırırdım valla bak :)
BENGÜ TÜRK 2011-09-16 17:55:24
Elmalı Baba Tekkeside bulgaristan sınırları içerisinde hatta Kırcaali sınırları içerisinde ama nedense boyko'yu orda görmedik,gözümüz yollarda kaldı.
berk 2011-09-16 18:06:07
Siz sanırım o tekkede ikamet etmektesiniz
BENGÜ TÜRK 2011-09-16 18:08:29
Tekkeyi bekleyen çorbayı içer(miş),mecburen bekleyecez.
berk 2011-09-16 18:21:43
Terazi var, tartı var; herşeyin bir vakti var
BENGÜ TÜRK 2011-09-16 18:25:09
Elbette...
alakasız soru soran hergeleye 2011-09-17 07:54:59
Ulan hergele, Boyana'da karılara göbek dansı yaptırdığını sen gözlerinle gördün mü ki geri zekalı gibi konuşup duruyorsun? Eşşek beyinli, Şumnu'nun yollarını Ahmet Doğan nasıl yapsın? Orasının belediyesi dps'de değil, üstelik iktidrda da değiller, eşşek kafan bunları almıyor mu?
papazaki efendiye 2011-09-17 15:33:11
papaz,eşek zıpası olan sensin.Bir devletin karayoları,ana yol arterlerinin hangi makama bağlı olduğunu bilmeyecek kadar cahilsen,suç kimde?.Güzel Türkiyenin yeşil Bursasında oturup,BULGARİSTAN SİYASETİNİN BİLİRKİŞİSİ OLMAK,HER BABAYİĞİTİN HADİNE DEĞİL.DÖN GEL BULGARİYADA YAŞA VE SÖZ SAHİBİ OL.BİZ BURADA ÇAMURU ÇİĞNEYECEZ,SEN KERPİÇ KESECEKSİN.Olmadı papaz,hiç olmadı.Ahmedi,Mehmedi biz senden daha iyi tanırız.Biz buradayız,siz ise uzaklarda.
Perperek papazına 2011-09-17 20:34:59
üzüm karası,papaz şarabı=yüzün karası.
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-17 21:18:29
Vay be ben ortalıkta yokken hakkımda neler yazılmış çizilmiş... Yavrularım Perperek Papazı Der ki... bir alamet-i farikadır onu anlamayanların hakkını papaz petre versin...

http://2.bp.blogspot.com/_HEAPY7RxFbA/TSdGJfqnWBI/AAAAAAAANN8/xK84lRQ7-wg/S1600-R/Popa.jpg