Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Bulgaristan ve Romanya Schengen'e giremedi

Bulgaristan ve Romanya Schengen'e giremedi

22 Eylül 2011

Avrupa Birliği’nin (AB) en yeni iki üyesi Romanya ve Bulgaristan’ın Avrupa’daki serbest dolaşım bölgesi Schengen’e katılımı reddedildi.

AB İçişleri Bakanları, bu konuda fikir birliğine varamazken, konunun oylanmamasına karar verdi.

AB Dönem Başkanı Polonya’nın İçişleri Bakanı Jerzy Miller, her iki ülkeye de koşulları yerine getirmesi halinde Schengen’e katılacağı sözü verildiğini hatırlatarak, verdikleri sözü tutamadıklarını belirtti.

Miller, bu durumun üye ülkeler arasındaki güvenle ilgili üzücü sonuçlara yol açmakta olduğunu söyledi.

Özellikle Hollanda ve Finlandiya, 2007 yılında AB üyesi olan Romanya ve Bulgaristan’ın, yolsuzluk ve organize suçla mücadelede daha çok çaba göstermesi gerektiğini belirterek, iki ülkenin Schengen’e girmesine karşı çıkıyordu.

Kaynak: aa


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


"Romeo" operasynu 2011-09-22 23:14:17
Enseyi karartmayın, Sali cigene cigene partisinin kontenjanndan prezident olursa Schengen'e şakkandanak gireceksiniz. Benim oyum Sali Şabanama agama.

960 senelerinde Gırcalı milletienilen ahali topu güneşe çevirmiş habire tütün dikerken Sali Şaban Leningrat'larda Berlin'lerde bilim yapıyordu. İnanılmaz eserler yazdı, o olmasaydı bilim şuradan şuraya mümkünü yok gidemezdi.

DDR'e gitti Markus Wolf'a ramen bilimden başka hiç bir şeyle iştigal etmedi, pürüpak kaşldı. Oysa Markus Wolf denilen adam (diğer bir ismi de yüzü olmayan adamdır) iş azıtmıştı, DDR vatandaşlarının tamamını ajan yapmıştı. Millet komşusu, eşi dostu, çocukları hakkında bilgi toplayıp STASİ merkezine gönderiyordu.

Ne var ki, bizim Salih Şaban hemşerimiza böyle bir ortamda dahi tertemiz kalabilmiş, ajanlık işine hiç bulaşmamıştır.

Benim oyum Şabana
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-22 23:25:53
Şaban agana adayı olduğu çingeneler bile oy vermez...
Gazioglu Ramazan 2011-09-23 01:37:40
Yazim su yorum yazanlara dir ,,sizleri Allah islah etsin,,size demokrasi ters tesir etmis ,,ne diyeyim iyin domuzu için mastikanizi sizden gelecegin bir kuruculari denilemez ve guvenilmez,,yillarca koyun surusu gibi gittiniz ,,simdi ise koç basta siz ise yine ayni yoldan mars mars
işte aday,işte Türk!!!!!.... 2011-09-23 02:30:29
İlk Türk cumhur başkanı adayı Salih ŞABAN beyefendiyle yapılan söyleşiden bir bölüm:-,,Bulgaristan Türklerinin kahraman olarak gördükleri Nuri Adalı ve Osman Azis'e sahip çıktığınızı duyduk. Hatta sizden sonra yönetime gelenlerin rahmetli Nuri Adalı'ya vefasızca davranmış... Bu konuyu biraz açar mısınız?

Belediye Başkanlığını kazandıktan sonra maalesef bizlere manevi feyz kaynağı olan kimselerin unutulduğunu gördüm. Öyle ki bizler için sembol isim olan yani; Bulgaristan Türkleri nezdinde kahraman olarak görülen Nuri ADALI ve Osman Azis gibi büyüklerimize hak ettikleri değerin verilmediğini üzülerek müşahade ettim. Onlara ulaştım... (Gözleri nemlenerek) Adalı'nın yaşam koşulları içler acısıydı. Onlara sahip çıkmamız bizlerin boynunun borcuydu... Bunun için ne yapabilirimi düşündüm. Ve Nuri ADALI EFSANESİNİ ve ses sanatçılarımızdan Osman Azis'i belediyeye yanıma danışman olarak görevlendirdim. Benden sonra göreve gelenler maalesef onlara çok kötü davrandılar.
Basından alınmıştır.
papazla,fese selâm.... 2011-09-23 02:42:53
"Halkımın aleyhine olacak hiçbir şey yapmadım"

Moskova'da eğitim almışsınız, Doğu Almanya'da gençlik kampını yönetmişsiniz, partiler çalışmalarında bulunmuşsunuz. Açık sormamı yadırgamayın lütfen, Bulgaristan'da seçimlerin gündemini oluşturduğu için sormak istiyorum. Sizin Bulgaristan istihbaratı DC ile ilişkileriniz nasıldı?

Rica ederim, sorunuzun maksadını anladım. Ayrıca sorunuzdan büyük bir memnuniyet duydum... Öncelikle şunu vurgulayayım; hayatımda en çok nefret ettiğim insanlar muhbirlerdir. Çünkü ajanlık, birilerini kahpece ele vermektir. Bunu ben asla yapamam. Dolayısıyla şunu rahatlıkla söyleyebilirim; hayatım boyunca kendi halkımın aleyhinde hiç bir şey yapmadım. Evet, sadece geçimimi sağlamak için işimi yaparak partide çeşitli görevlerde bulundum ama geçimimi insanların hayatlarını perişan ederek sağlamadım. Aldığım o görevlerde de halkıma hizmet etmesini bildim.

Evet haklısınız, hepimiz o dönemin sisteminden geçtik ama ben hiçbir zaman Türk, Pomak ve ya herhangi bir başka kişinin yok edilmesinde rol oynamadım. Benim o anlamda hiçbir dosyam yok. Aksini iddia edebilecek birisi varsa karşıma çıksın. Biz bazı kimseler gibi halkımızı sırtından haince hançerleyip, yine de fütursuzca onları yönetmeye talip olanlardan değiliz. Allaha şükürler olsun ki, alnımız açıktır. Halkımın önünde veremeyeceğim hiçbir hesabım yoktur.
--------------------------------------------------------
Varnalı, Perperek papazınla Fese,hayırlı sabahlar diler!.
doğru yoldasın Berk 2011-09-23 03:02:24
Berk arkadaşımız,Fes'in karizmasını çizdi ve pabucunu dama attı.Berk kardeşimizin yorumlarını sabırsızlıkla bekliyor ve çalışmalarında başarılar diliyoruz.Türk adayımız,sayın Sali Şaban'a cumhur başkanı seçimlerinde başarılar dileriz. Kuzeyli Türk seçmenler olarak,desteğimizi ve duğalarımızı kendisinden esirgemeyeceğimizi bilmesini isteriz.
Sevgiler.
Deliormanlı
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-23 07:08:18
Eski pabucu cilalayap cilalayıp bize yeniymiş gibi sunulmasını esef ile karşılıyorum...

Salih delik fotinden başka bir şey değildir bize uymaz!
g.rodoplu 2011-09-23 08:46:31
yıllardır eski ajanlara oy verdik. bir türk cumhurbaşkanı aday; siyasi bir ilktir. ajan veya değil
A.Doğan kadar Sali Şaban da siyaset yapabilir.
gırcalı gızanı 2011-09-23 08:54:51
Basit muhbir değildi canım, o daha büyük balıktı. Küresel çapta iş yapan myeseselerde görev alıyordu, bulgaristan yereliyle bir alakası yoktu. Nitekim Fehim Çavuşev de öyledir. İsim değiştirme kampanyası sıasında mesela onlar DDR'de çalışıyorlardı, doğrudan bir iştirakları yoktur. Ama, olur mu öyle şey diye niye karşı çıkmadılar mesela? Bu kadar eğtim almış bir adamdan "halkım" dediği insanların acılarına kayıtsız kalmaması ahlaken savunulabilir şey midir?

Doğrusu halkım derken neyi kastettiği de meçhuldur hani, sağ gösterip sol vurma ihtimali hep vardır.


Parti adına bazı görevlerde bludum diyor ama o görevlerle ilgili hiç bir açıklama yok, yuvarlama var. Komunist ideolojiye inanmış olabilirsin ama zamanlar değiştiğinde gereken iç muhasebeyi yapıp yeni tavır alman gerekirdi.Aldın mı?

Haydar Aliyev, Nrsultan Nazarbayev iç muhasebelerini yapıp kendi halklarının hızmetine girmesini bildiler. Peki sen ne yaptın? Yetmiine merdiven dayamışın hala bulgar milliyetçilerinin çıraklığını yapıyorsun. Yaa!
berk 2011-09-23 10:45:06
(Basit muhbir değildi canım, o daha büyük balıktı. Küresel çapta iş yapan myeseselerde görev alıyordu, bulgaristan yereliyle bir alakası yoktu. Nitekim Fehim Çavuşev de öyledir. İsim değiştirme kampanyası sıasında mesela onlar DDR'de çalışıyorlardı, doğrudan bir iştirakları yoktur. Ama, olur mu öyle şey diye niye karşı çıkmadılar mesela?)

Değil(miş), büyük balık(mış), görev alıyor(muş), alakası yok(muş) aklı evvel birileri hiç bir dayanağı olmadan yine bol keseden sallıyor(MUŞ)!

1988'e kadar belgelerde görev yaptığı ortaya çıkan şahıs şu Angelov, Sergey, Sava üçlüsü ne yapıyormuş? Ajanlık mı?

(Doğrusu halkım derken neyi kastettiği de meçhuldur hani, sağ gösterip sol vurma ihtimali hep vardır.)

Değil mi arkadaşım, Değil mi? Tüm asimilasyon kampanyası gümbür gümbür ilerlerken bazı ''Trio'lar'' kendi vazifelerini yerine getirip 5-6 yıl sonra asimilasyona tabi tutulmuş kitlenin başına dikilip utanmadan liderliğe soyunabiliyor.

(Parti adına bazı görevlerde bludum diyor ama o görevlerle ilgili hiç bir açıklama yok, yuvarlama var.)

Yok yok bizde yuvarlama yok, netlik, şeffaflık var aha bak ;

Tri imena - Ahmed Demir Dogan

Data na rajdane - 29.03.1954 yılı

Kaçestvoto, v koeto e osıştestvyavano
sıtrudniçestvoto - Agent

Psevdonimi - Angelov; Sergey; Sava

(Haydar Aliyev, Nrsultan Nazarbayev iç muhasebelerini yapıp kendi halklarının hızmetine girmesini bildiler. Peki sen ne yaptın? Yetmiine merdiven dayamışın hala bulgar milliyetçilerinin çıraklığını yapıyorsun. Yaa!)

Değil mi arkadaşım değil mi 20 yıldır Savalar, Sergeyler hala Bulgar Milliyetçiliğinin güdümünde demekki ''eski'nin'' alışkanlıkları kolay terkedilmiyor!

Angelov, Sergey, Sava'ya 5 yıl boyunca ajanlık eğitim veren gizli servis idare şefi Marin Marinov'dan biricik öğrencisi hakkında çok güzel detaylar anlatıyor! ;

''Sava’yı 5 yıl boyunca yasadışı olarak eğittim. Amacımız Türkiye’de devrim yapmaktı.''

5 yıl boyunca ve yasadışı! Türkiye'de devrim planları vay Sava vay sen neymişsin be!

''Doğan daha askerdeyken gizli servise ilgi duyuyordu''

Gerçekten mi!

''Kısa zamanda göz doldurdu ve zamanın gizli servisinin şefleri ile tanıştı.''

Desenize politika olmasa da en azından başarılı olduğu bir alan var!

(Bu sırada biz de Türkiye için ajan arayışı içindeydik. Ancak Doğan’ın Türkiye’de ne bir akrabası, ne de bir yakını vardı. Bu da ufkunu kapatıyordu)

İlginç!


''Gelecekle ilgili olarak felsefe okumak istediğini ve girişken birisi olmak istediğini söyledi. Bize, “Eğer beni seçerseniz yoldaş Marin, hata yapmazsınız. Çünkü ben yüce amaçlar için doğdum” dedi.''

DS kendisini seçti nitekim ve hiçte hata yapmadı kendisini seçmekle!

''Biz de ona “Türkiye’de küçük yüce işler bitireceksin” dedik ve ayrıldık. Onu yasadışı işlerde kullanacaktık ve eğitilmesi gerekiyordu. 1978-1983 yılları arasında beş yıl boyunca eğitildi. Beş yılın sonunda artık işini en mükemmel şekilde yapacak hale gelmişti. İşinde o kadar iyiydi ki onun gibi bir başka ajan yoktu. Moskova’da ajanlık yapmak üzere eğitilmişti. Ancak çıkarlarımız gereği Türkiye’ye gönderildi. Hem Türk asıllı olmasını da mükemmel bir şekilde kullandı. Bu dönem içinde ben ona bir baba gibi davrandım.''

Kendi anavatanındaki edindiği bilgi ve istihbaratı Bulgarlara sızdırmış, böyle kişilere ne deniyordu ya ?

Birilerin başkaları hakkında sallayıp sıktığı Rusya, Doğu Almanya iddiaları kimin geçmişinde ortaya çıkıyor bak sen! Moskovalar falan vay vay!

Türk asıllı olmasını kendi anavatanından bilgi ve istihbarat çalmak için kullanmak, geçtim milliyetçilği, etik, ahlak, insaniyet sınırları aşılmış.

Türk asıllı olmasını kendi anavatanından Türkiye'den bilgi ve istihbarat çalmak için kullanan kişi Bulgaristan'daki Türk azınlığın liderliğinde miydi?
kaç yıldır?

Bu geçmişe sahip kişinin karşısına her bağımsız yada başka politik görüşlü bir Türk çıktığında, kendi anavatanından bilgi sızdıran kişinin zamazingoları bu adayları iftira yağmuruna boğup Ajanımızı rahatlatırlar.

Pis koku heryere yayılıyor ama birileri burnunu sıkı sıkıya tutmuşlar merak etmeyin muhakkak alacaksınız kokuyu.

Rezillik rezillik üstüne, Ya!
Avrupa. 2011-09-23 16:42:17
Eski Komunistlerin ogullari Yalancilar sahtekyarlar ve hirsizlarin Chengen,de ne isleri varki O Chengen Ulkeleri çaliskan ve yuksek kúltúre sayip milletlerden olusmakta bizim ne hakkimiz var o Ulkeleride batiralim kim hirsizliklave sahtekyarliklarla hukuki olarak cezaglandirilmis serbes dolasim yasak olmali bu kisilere kesinlikle yurt disi otursunlar ulkrlerinde
fes 2011-09-23 23:08:12
"Angelov, Sergey, Sava'ya 5 yıl boyunca ajanlık eğitim veren gizli servis idare şefi Marin Marinov'dan biricik öğrencisi hakkında çok güzel detaylar anlatıyor!"
,
Kişi inanmak stediği şeylere inanırmış...

Marinov denen adam kimdir, bu ifadeyi nerede ve ne amaçla verdi, dedikleri inanılır şeyler midir? Basit bir akıl bu soruları sorar ve ona göre görş oluşturur.

Ortada bulgar meclisinin araştırma komisyonunun yayınladığı rapor var. Bir "ajan" listesi yayınlandı, fakat kişilerin somut faliyetleriyle ilgili tek satır yayınlanmadı. Ahmet Doğan buna şöyle bir savunmayla karşılık verdi:rutin bir ajan yapma prosedüründen geçtik, ama hiç bir faliyetim olmadı.

Marinov diye bir adam çıkmış milliyetçi basına demeç veriyor, bizim arkadaşlar hop üzerine atlıyor. Ahmet Doan'ın ajan olduğuna inanmışlar bir kere, her şeyi yapmaya hazır ve nazırlar .Oysa dediklerine şüpheyle bakmak gerekmez mi?

985 senesinde yalancıktan tutuklamşlarmış da, beş sene sonra olacak olayları zaten bilirlermiş de, başımıza çok önceleri tasarlayıp dikmişlermiş de ve hatta 25 sene sonrasını bile planlamışlarmış da...

Bu fantastik şeyleri katalogçu Özgür dile getiriyordu, gülüp geçiyorduk, ama şimdi bütün bunları Berk arkadaşımız dile getiriyor. Şaştık doğrusu. Herhalde "berk fes'in karizmasın çizdi" dolduruşuna gelmiş olmalı ki, bunları söyleyebiliyor.

Ben Ahmet Doğan beyenen biri değilim, izlediği politikalarrdan ve kişiliğinden (yarı bulgarlaşmış kuzey bulgaristan tipi) hiç haz etmiyorum;fakat, bulgar siyasetindeki cereyanlara baktığımda türk duşmanı bulgarların oyunlarna gelmemek adına onu savunmak zorunda kalıyorum. Hepsi bu.

Sali Şaban gibi birinin cingene partisinden prezident adayı olması öylesine bir olay değildir. Yaptığı çkışın kime yarayacağın bilmeyecek kadar cahil biri değildir. Ne cahili, tilki gibi krnaz ve sinsidir.
nalbant Aliş usta 2011-09-24 00:15:06
Soru:-Kasim Dal'la Ahmet Doğan'ın arası ne zaman ve ne için açıldı?.
Doğru cevap verene, Mayami'de 15 gün bedava tatilin masrafları benden.
yaşlı gırcalı 2011-09-24 00:48:21
FES,SEN BİRAZ APTALSIN GALİBA,tuturmuşsun kanıt'ta kanıt.Ulan eşek zıpası,kitap okumayı sevmenle övünüyorsun.A.Doğan'ın ajanlığıyla ilgili 8 ayrı yazardan 8 kitap yazıldı ve kitapçılarda satılıyor.Bu kitaplarda yazılanlar yalan,iftira ve haksız yere suçlama ve karalamaysa,suçsuz insan gider, adalete baş vurur.Mahkeme açar,hakkını mahkemade arar, savunur.Suçsuzluğunu ispatlayana kadar,mahkemeden vazgeçmez.Ne zamana kadar?.Taa ki,,HAK ADALETİ BULANA KADAR''.A.DOĞAN,BU ,,SÖZDE'' İFTİRA ATANLARA,KİTAPLARI ARŞİFLERDEN ALINAN,ORJİNEL BELGELERE DAYANARAK YAZANLARA,MAHKEME AÇTIMI?.AÇMADI.Mahkeme olmayan yerde sen,kimin avukatlığını,hangi çıkarlar uğruna üstlenmiş bulunuyorsun Fes.Cevap verebilirmisin?.
Fes insanları aptal yerine koyma.İnsanlar sandığın kadar aptal değiler.
fes 2011-09-24 01:36:37
Ben biraz aptal olabilirim,ama sen çok çok aptalsın. Aramızdaki fark budur. Bunu da bil yani.
yorum sizden.... 2011-09-24 01:45:03
Adsız dedi ki...

Herkes bölünmemek adına bir şeyler geveleyip duruyor. Amaç halkın kafasını karıştırmak. Türk partisi diye bilinen HÖH bizim için iki kademeden oluşmakta. 1-Yönetenler,%90 komunis ve DC ajanından oluşan bir azınlık ve 2-yaklaşık yediyüzbinlere varan bir seçmen kitlesi. Yönetenler zaten Türklüğünden utanan,Türklük ile kendilerini pek ilişkilendirmek istemeyen,okullarda Türkçe okunmasını,Türkçe Radyo ve TV'yi önemsemeyenler. İkinciler yani çoğunluk ise Türk ve Müslüman olarak mücadele veren ve hayatını kendini his ettiği gibi sürdürmek isteyen bir kitle var. Arkadaşlar suyun akışını yokuşa sürmeyelim, bu halk küçümsediğiniz kadar cahil değil. Baraj duvarında çatlaklıklar his edenlerden cılız sesler çıkacak. Eğer Türk’luk ise yol, yol ayrımı gelmiştir. Bu halk sandıkta cevap vermesini bilir, bazılarına ders,bazılarınata ağar bir tokat niteliğinde.İlkleri yapan her zaman bir adım öndedir ve önderdir,hazır yoldan herkes yürür.
Fes'e 2011-09-24 01:47:41
Fes,ateş olmayan yerden duman çıkmaz.!!!
berk 2011-09-24 02:34:21
(Kişi inanmak stediği şeylere inanırmış...)

Sali Şaban hakkında attığın iftiralara bizzat yine kendi inanmandan mı bahsediyorsun?

(Marinov denen adam kimdir, bu ifadeyi nerede ve ne amaçla verdi, dedikleri inanılır şeyler midir? Basit bir akıl bu soruları sorar ve ona göre görş oluşturur.)

Sava'nın ustasıdır! Yetmez mi? Sali Şaban Aliyevle görüştüğü için otomatikmen ajan sayılabiliyor diğer belgeli, resmi ajan Savanın ustası onun nasıl ajanlıkta ustalaştığını anlatınca mı akıl soru sorup görüş oluşturamıyor!

(Bu fantastik şeyleri katalogçu Özgür dile getiriyordu, gülüp geçiyorduk, ama şimdi bütün bunları Berk arkadaşımız dile getiriyor. Şaştık doğrusu. Herhalde "berk fes'in karizmasın çizdi" dolduruşuna gelmiş olmalı ki, bunları söyleyebiliyor.)

Birinin bir iki şehirde eğitim ve görev dolayısıyla bulunmasından ''işte bak ajan lan bu perspektifi çıkarabilen'' beyin fantastik değilde, belgeli ajan Sava'nın eğitmeni konuşunca mı fantastik oluyor. Yokya yorumlarımı kendi düşüncelerime göre yazıyorum yani ağzından ''Türk'' kelmesini esirgemeyip, Sava isimli belgeli ajanın halt yemeleriyle diğer Türk adayları olmadık iftira ve saçmalıklarla yıpratmaya yarışına girip ''Bulgar'' adaylara yeşil ışık yakabilen ama yinede kendinin ''Türkçü'' olduğunu haykırma densizliğinde ve ikiyüzlülüğündeki kişilere içinde bulundukları aşağı seviyelerine izah ediyorum.

(bulgar siyasetindeki cereyanlara baktığımda türk duşmanı bulgarların oyunlarna gelmemek adına onu savunmak zorunda kalıyorum. Hepsi bu.)

O zaman Sali Şaban'ın politikalarını eleştir, kanıtlayamadığın ve bundan da çok uzak kaldığın geçmişini değil illa ki geçmiş önemliyse Savalarla başla eleştiriye!

Türk Cumhurbaşkanı adayına Ataka'dan çok Savanın zamazingolarından tepki var, arkadaşlar Bulgar siyasetindeki cereyanlara yakalanmayalım derken bunun tam orta yerine düşmüşler!

(Sali Şaban gibi birinin cingene partisinden prezident adayı olması öylesine bir olay değildir. Yaptığı çkışın kime yarayacağın bilmeyecek kadar cahil biri değildir. Ne cahili, tilki gibi krnaz ve sinsidir.)

Ama Bulgaristan Türkleri inim inim inlerken Sava isimli birilerinin rejim sadığı olarak görevlerini büyük bir sadaketle yerine getirmeleri ve bu hiç olmamış gibi 2 Türkçe cümle kurma altyapısından yoksun halde Türk azınlığın liderliğine soyunup 20 yıl boyunca kendi mal varlığı dışında politik alanda herhangi bir ilerleme kaydedememesi ise öylesine bir olay mıdır?

20 yıldır Türk azınlığı uyutmasının kime yarayacağını bilmeyecek kadar cahil midir?

Kurnaz ve Sinsi dedinde aklıma geldi ama hangisi ?

Angelov, Sergey, Sava?

Bunun peşinden gitmek bölünmemek ise lütfen bir an önce bölünelim!
BENGÜ TÜRK 2011-09-24 12:34:39
''gırcalı gızanı-fes 2011-09-23 08:54:51
Nitekim Fehim Çavuşev de öyledir. İsim değiştirme kampanyası sıasında mesela onlar DDR'de çalışıyorlardı, doğrudan bir iştirakları yoktur. Ama, olur mu öyle şey diye niye karşı çıkmadılar mesela?''

Ulan Fes,salak herif,o dediğin kişiler komunist dönemin Dışileri Bakanlığı memurları,ustelik Doğu Almanya sınırları dişina yani batı ülkelerine çıkma kaçma şansları sıfır,ölümü göze almak öyle herkesin işi değil!....

Hani sanatçılar özgür ruhlu oluyorlardı,o dönemde 84-89 defalarca batı ülkelerine çıkmış bulunmuş Yıldız İbrahimOVA Dinçer,Vejdi Raşidov,Mustafa Çauşev gibi sanatçılar neden karşı çıkmadılar,neden NAİM'in yaptığını yapmadılar,onlar neden ''Ama, olur mu öyle şey diye niye karşı çıkmadılar mesela?'' defalarca fırsatları varken???
BERKi okuyun! 2011-09-24 14:59:57
BERK arkadaşımzın son 1 haftada yaptığı yorumları dikkatlice okuyun teker teker. arkadaşımızın yorumlarında açkça ikiyüzlüğü anlatmış.

DPSde görev almış biri olarak benim BERKin dediklerine tek bir eleştirim bile yok neyazıkki hepsi tümten doğru.

Türk adaya karşı çıkan Türk partisimi olur bukadarda dil yani bukdarda değil!

Artık Türk Azınlığı adındaki Türk kelimesine yakışır insanlar seçmeli bölünmeyelim diye 22 yıldır boşuna oy atıyoruz.

Uyanın Artık UYanın!
yaşlı gırcalı 2011-09-24 17:47:00
FES,SEN BİRAZ APTALSIN GALİBA,tuturmuşsun kanıt'ta kanıt.Ulan eşek zıpası,kitap okumayı sevmenle övünüyorsun.A.Doğan'ın ajanlığıyla ilgili 8 ayrı yazardan 8 kitap yazıldı ve kitapçılarda satılıyor.Bu kitaplarda yazılanlar yalan,iftira ve haksız yere suçlama ve karalamaysa,suçsuz insan gider, adalete baş vurur.Mahkeme açar,hakkını mahkemade arar, savunur.Suçsuzluğunu ispatlayana kadar,mahkemeden vazgeçmez.Ne zamana kadar?.Taa ki,,HAK ADALETİ BULANA KADAR''.A.DOĞAN,BU ,,SÖZDE'' İFTİRA ATANLARA,KİTAPLARI ARŞİFLERDEN ALINAN,ORJİNEL BELGELERE DAYANARAK YAZANLARA,MAHKEME AÇTIMI?.AÇMADI.Mahkeme olmayan yerde sen,kimin avukatlığını,hangi çıkarlar uğruna üstlenmiş bulunuyorsun Fes.Cevap verebilirmisin?.
Fes insanları aptal yerine koyma.İnsanlar sandığın kadar aptal değiler.
fes 2011-09-24 20:50:14
"Ulan Fes,salak herif..." Kem söz sahibine.

Ne dışişleri bakanlığı, KGB görevlisiydiler ve STASİ le kordineli çalışıyorlardı. KGB albayı Putin şef konumundaydı, onları tanır, istersen sor kendisine.

Sosyalist bloğun çökmesiyle Fehim Almanlara ( avrupaya) yanaştı, Sali Şaban ise amerikalılara.

Bulgar siyasetinde mücadele iki güç arasında cereyan etmektedir; sağcılar amerkancı, solcular almancı ve rusçu oldular. İktidarın sağcıların eline geçmesiyle DANS yeniden formatlandı ve almancı Fehim Çavuş bir operasyonla safdışı bırakıldı.

Ahmet Doğan'a gelince o solcu almancı ve rusçuların yanına konumlandı. Peki bu vaziyette türklerin çıkarı nerededir? İşte can alıcı soru budur. Buna göre kim cumhurbaşkanı olsun, Kalfın mi Plevneliyev mi? Şabanovskiye oy vermenin ne anlama geldiğini umarım anlamışsınızdır.
berk 2011-09-24 21:50:00
Peki Türk azınlığın Bulgaristan'da adeta anasını ağlatılırken Angelov, Sergey, Sava lakaplarıyla çok iyi işler bitiren şahısa 20 yıldır oy vermenin ne anlama geldiğini sen anladın mı ?
ruşen 2011-09-24 22:49:30
berk sağlam sorular soruyor ama cevap verecek babayiğit yok ortada
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-24 23:27:14
Kılavuzu Bulgar gizli servisi olanın burnu boktan çıkmazmış...

Bulgar gizli sevisin seçerek servis ettiği belgelere inanacaklar ancak ya bulgar milliyetçileri yada gafil yakalanan "demokrat" Türklerdir.
Perperek Papazı Der ki... 2011-09-24 23:40:30
berk 2011-09-24 21:50:00
Peki Türk azınlığın Bulgaristan'da adeta anasını ağlatılırken Angelov, Sergey, Sava lakaplarıyla çok iyi işler bitiren şahısa 20 yıldır oy vermenin ne anlama geldiğini sen anladın mı ?
______________________________________________
ruşen 2011-09-24 22:49:30
berk sağlam sorular soruyor ama cevap verecek babayiğit yok ortada

"adeta anası ağlarken", "çok iyi işler bitiren", "20 yıldır oyvermenin" sağlam sorunu yiyeyim, sağlamlığını göster dişimi kırayım...
fes 2011-09-25 09:53:10
Anlamı şu: türkler en azından derli toplu bir arada görünüyor ve varlıkları tesçilleniyor. Tabi kendilerini tam olarak türk hissetmeyen DPS yöneticileri türk azınlığının yapısal hiç bir sorununu çözmüyor. Bunu kabul etmek lazım. Beterin betiri olduğundan az hassarla yaşamaya çalışıyoruz.
ruşen 2011-09-25 16:17:52
Ah Perperekli arkadaş kompleksleri aş birazcık, boşsun boş, koş oyunu bas Bulgar adayına Ahmedinin direktifiyle..........sonra gel buraya Türküm yaz, bizde alkışlayalım sizi!
ruşen 2011-09-25 16:22:35
''Bulgar gizli sevisin seçerek servis ettiği belgelere inanacaklar ancak ya bulgar milliyetçileri yada gafil yakalanan "demokrat" Türklerdir.''

Söyle Ahmedine açsın davasını desin olmamış şeyler olmuş gibi gösterildi ismim kirletildi desin, yasal hkaklarını kullansın, bunları yapmadım desin yoksa sesi çıkmıyorda tın afedersin noldu sıkmıyormu

Ahmedin olunca resmi belgeler bile sayılmıyor Sali Şabana gelince mi iftiralar bilem geçerli oluyor.
Güldürmeyin kendinizi dünya elalemne be kardeşlerim burada