Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Türkiye’deki Bulgaristan göçmenlerinden başarılı bir iş adamı

Türkiye’deki Bulgaristan göçmenlerinden başarılı bir iş adamı

22 Haziran 2012

Aslen Ardino’nun /Eğridere/ Mleçino/Sütkesiği/ köyünden olan Beycan Gönlüşen, Türkiye’ye göç eden yüzlerce vatandaşın arasında başarılı iş adamlarından sadece birisidir. Şu anda kendisi İstanbul’un Zeytinburnu semtinde bulunan Beycani adındaki deri ürünleri fabrikasının ve Antalya tatil beldesinde hizmet veren Via Valente mağazalar zincirinin sahibidir. Şirketinde çoğunun Kırcaali bölgesinden olan 300’ün üzerinde kişiye geçim kaynağı sağlamaktadır.

Mleçino’da dünyaya gelen Beycan Gönlüşen, Türkiye’ye vardığında ilk günlerde İstanbul Laleli semtinde bir deri mağazasında Rusça bilmesi sayesinde iş buluyor. İlk başta Türk deri ürünleri üreticileri ile Rus tüccarları arasında arabuluculuk yapıyor. Zamanla kendi işinin sahibi olmaya karar veriyor. Böylece İstanbul’da deri ürünleri fabrikasını kuruyor.

Beycan Gönlüşen, Kırcaali’de İnşaat Meslek lisesini bitirmiş. 1990 yılında Bulgaristan Türklerinin yurdunu terk etmeye devam ettikleri sırada ailesiyle birlikte Türkiye’ye göç etmiş.

Beycan, her başarılı erkeğin ardında güçlü bir kadın olduğunu söylüyor. Onun eşi ise Ardino’ya bağlı Başevo/Hallar/ köyünden Gülümser’dir.


Kaynak: Güner ŞÜKRÜ / Çeviri: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


fes 2012-06-23 00:37:21
Bu arada nur topu gibi bir savaşımız oldu galiba. Suriye bir uçağımızı düşürdü. Türkiye karşıık verecek mi, verirse ne olur?
emir 2012-06-23 01:01:01
Kardesim Esat, Tayyo'nun karizmayi fena cizdi, ama savas falan cikmaz. Mavi Marmara olayinda oldugu gibi biraz esip gurlenir ve olay ort bas edilir. Suriye ile savasa girisecek luksumuz yok. Bir de su var tabi, madem Suriye kiyilarina 8 mil uzaklikta ucan bir ucagi dusurecek silaha sahipti de, neden bir kac sene once ki Israil hava saldirisini onleyemedi.
Gözlemci 2012-06-23 12:04:17
''Bir de su var tabi, madem Suriye kiyilarina 8 mil uzaklikta ucan bir ucagi dusurecek silaha sahipti de, neden bir kac sene once ki Israil hava saldirisini onleyemedi.''

Emir,
Matıklı bir soru sormuşsun, cevabıda vardır sende herhalde.

Mavi Marmara olayına gelince, yahudiler er veya geç S.S. hem özür dileyecekler hemde tazminat ödeyecekler, ha buraya yazdım!!!

BAASçı Arap diktatörler doğu bloku diktatörlerinden on kat adi çıktılar, etraf kana bulanmadan halledilebilirdi demokrasiye geçiş. Türkiye Suriye'de kan dökülmemesi için çok uğraştı fakat hain Kızılbaş çetesi buna bir türlü yanaşmadı.
... 2012-06-23 13:36:42
Saftirik aha buaya yazarmış, israil tazminat er veya geç ödermiş. Samanyollarına baka baka BAAS rejiminin "kanlı eylemerine" tepki duyar olmuş. Bir cümle, Suriyenin derdi, bizim saftiriği germiş.

Nevar ki, Fettullah Gülen efendimiz "Mavi Marmara" olayında İsraili haklı, başbakanı haksız bulmuştu. Bu nniye acaba, saftirik abim,z buna cevap verebilir mi?
berk 2012-06-23 15:26:30
Suriye'ye dışarıdan yapılmaya çalışılan müdahelenin demokrasi ve insan hakları için olmayacağı çok açık ki Suriye'nin onda biri kadar demokratik ve özgür olmayan Suudi Arabistan, Katar, Bahreyn, Kuveyt'e kimse müdahele edelim demiyor çünkü hepsi Washington'a kul, köle vaziyetinde ama tüm bunlardan bağımsız olarak Suriye'nin gerçekten demokratik bir ülke olmadığı ve hatta muhalefet yapma özgürlüğü dahi bulunmadığı ve Esad'ın diktası olduğu da gerçek, Türkiye bence bu olay bu kadar müdahil olmamalıydı, Suriye'ye dış müdahelenin demokrasiyle ilgisi olmayacağı gibi şuan Suriye'deki rejimin de demokrasiyle pek ilgisi yok. Suriye'nin koz olarak kimse bize karışmasın demesi ve Türkiye'ye göndermeler yapması da yüzeysel geliyor ki iç işlerine ve sınırlara saygılı bir ülke olsaydı, Hatay'ı 2 yıl önceye kadar resmi haritalarında göstermez ve Türkiye'de sivil ve askeri kayıplara ve barış, huzur tesisine şiddet yoluyla engel olan bir terör örgütüne ve liderine, tüm uyarılara rağmen yıllarca kol kanat germezdi, iç işlerine saygılı olsa Lübnan'a asker gönderip, Lübnan'ı 10 yıl boyunca karıştırma ve tahakkum politkaları izlemezdi ki şimdi Suriye'nin Lübnan'da yaptıkları, bizzat Suriye'nin kendisine yapılıyor ama iş kapıya dayandıktan sonra farkettiler.

Suriye'deki insan hakları ihlallerinden dem vuranlara söylememiz gereken ise Irak'ın kuzeyinde çok daha katı insan hakları ihlalleri ve bizzatihi etnik ayrımcılığın tavan seviyede olduğudur ve bu bölgeden, ülkemizin sivil (doktor, öğretmen, hemşire), güvenlik (asker, polis) vatandaşlarımıza her yıl terör katliamları geldiği de ayan beyan bellidir, adaletsizlik, hukuksuzluk, gayri insani tutum ve teröre mi karşınız hadi girin Irak'ın kuzeyine, tabi 9000 km öteden 10 cm Irak'a girmemize izin verirlerse, süper güçtük değil mi biz?
fes 2012-06-24 10:46:56
Her ne oldu ise, bizler türk olarak Türkiye haksız Suriye ise haklı pozisyonunu savunamayız; mecburen kendi ülkemizin tarafını tutmak zorundayız. Gerçekte karşı taraf yüzde yüz haklı olsa bile kendi devletimizin görüşünü benimsemeliyiz.


Suriyenin kolayca bir NATO uçağını düşürmüş olması çok ilginç. S-125 “Neva” ve S-125M “Peçora” (NATO sınıfı SA-3) füzeleriyle düşürdükleri söyleniyor. 18-20 km menzilli füzelerdir. Aynı füzelerle sırplar 1999'da yugoslavya bombardımanı esnasında bir "hayalet" f- 17 uçağını düşürmüşlerdi.

İlginç olan diyer bir konu da, arkadaşların da belirttiği gibi, israil uçaklarına karşı harakete geçmeyen Suriye savunma sistemi türk uçağını nasıl düşürdü sorusudur.

Ruslar Suriye'ye çok gelişmiş yeni füzeler mi verdiler acaba? Ya da ruslar NATO uçaklarını test mi ettiler?

Bilindiğ üzere 1967 ve 1973 arap-israil savaşlarında soviyet savunma sistemleri israil ordusu tarafından çok güzel tes edilmişti. Aynı şey bu sefer ruslar tarafından mı yapılıyor acaba?
... 2012-06-24 10:55:42
Siyaset Bilimci-Yazar Prof. Dr. Mehmet Ali KILIÇBAY
“Savaş çıkacaksa bunun kararı daha önceden alınmıştır. Eğer savaş kararı alınmamışsa sadece savaş uçağı düşürüldü diye savaş çıkmaz. Savaş çıkmasına karar verildiyse Amerikalılar tarafından bir bahane bulunur. Bu olay savaş çıkmasının bahanesi olur mu olmaz mı bilmiyorum. Ben sadece olaylara bakarak analiz yapabilirim. Bu olayla ilgili sağduyulu açıklamalar yapılıyor, demek ki henüz savaşmak istemiyorlar. Demek ki şimdi zamanı değilmiş. Şunu gözden kaçırmamak lazım, Amerika karar verecek.”
Perperek Der ki... 2012-06-24 12:41:23
Beşar Esad babası gibi bayağı kurnaz çıktı sırf muhalefeti daha rahat ezebilmek için Türkiye ile çükük çaplı bir savaşı provoke etmekten çekinmiyor. Eceli gelmiştir köpeğin...
Perperek Der ki... 2012-06-24 13:20:02
Hay allah küçük diyecektim ama "çükük" de fena değil hani...
emir 2012-06-24 13:43:16
Nasil geldi ki eceli, ABD'nin kapasitesi bizde var mi , mesela tek gecede Suriye'de ki yuzlerce hedefi
cruise fuzeleri ile vurabilirmiyiz? Ucaklarla hava saldirisi yapip onlarca ucagimizin kaybina razi olmamiz mumkun degil. Sonra Hatay- Sam arasi nerden baksan 350-400 km ve bu bolge Kuveyt-Bagdad arasi gibi duz arazi degildir.
Turkiye'ye bir kac fuze dusse turizm basta olmak uzere ekonomimiz fena etkilenir. Bence savas falan cikmiycak, ama Suriye Kuzey Kore gibi bir ulkeye donusturlecek ve en cok zarari biz gorucaz. Iran bolgede ki son muttefikini kolay teslim etmez.
fes 2012-06-25 08:54:04
Gazeteci Atila Akar'ın iddiasına göre ise, İsrail'de modernize edilen F-4 uçaklarına elektronik bir hile taktılar, dışarıdan kontrolle pilottan habersiz uçağı Suriye havasahasına yönendirdiler. Olabilir mi, bal gibi olur.

Söz verip de Suriye'e girmeyen Tayyip'i teşvik edici kızıştırmak maksadıyla yaplmış bir operasyon olabilir.
Gözlemci 2012-06-25 12:19:40
''... 2012-06-23 13:36:42''

A ba zagozingo, kendi zazdıklarınla kendin çelişiyorsun ama farkında değilsin, boş kafalım....

Suriyenin derdi beni değil senin gibi yarım ve tam Kızılbaşları geriyor. Gızılbaş damarın daha mı ağır basıyor?

Emir,
Boşuna kaygılanma arkadaşım, Türkiye'yi çok DERİN bir AKIL yönetiyor, KARA prpaganda merkezleri esisi gibi etkili olamıyorlar, millet uyandı...

Berk,
Merak etme o dediğin ülkelerede sıra gelecek, şimdilik çok paraları olduğu için ağzını açanın ağzına DOLAR sokuyorlar ve o şeklde...

fes,
Sn. Başbakanımızın (''Söz verip de Suriye'e girmeyen Tayyip'i'') o şekilde bir söz verdiğini nerden duydun, KARA propagandacıların sözcülüğünü mü yapıyon burada?
do 2012-06-25 19:09:44
turkıye esad a surıyede halka zulm etmemesi için uyardı.sade ve sadece halkına baskı ve zulm etme dedi .gelen multecileri engellemek için
surıye sınırına yakın multeci kampında sayı gungunden artmakta
hiç kimse multeci olmak istemez ki kimsenin tercihi değil
bı gun hiç beklemediğin bırı de multeci durumuna düşebilir
suriyedeki musluman kardeşlerimiz bız aynı kaderi paylaştık iki arada bi derede kalmak zor dur
insallah turkıye sıze en yakın zamanda multecı sınıfından vatandaş sınıfına geçirebilir
fes 2012-06-25 23:02:01
Basında yayınlanan küresel gücün kriptolarını ve dünya basınını takip edip, çıkasıyorum.

Ayrıca boynuzlanan adamın boynuzlandığna ikna olamsı için eşiyle boynuztakanın arasından illaki elini kılıç geçirmesi gerekmez.

Görünen köy kılavuz istemez.
Perperek Der ki... 2012-06-26 00:59:53
Gazeteci Atila Akar'ın iddiasına göre ise, İsrail'de modernize edilen F-4 uçaklarına elektronik bir hile taktılar, dışarıdan kontrolle pilottan habersiz uçağı Suriye havasahasına yönendirdiler. Olabilir mi, bal gibi olur.
___________________________________________

Cahil gazetecilere olur mu olur... bu zibidiler Kardak'ta da az kalsın savaş çıkartıyordu. RF-4ETM uçaklarını modernize eden Aselsan'dır ve israil'in modernize ettiği F4E-2020 ile hiç bir alakaları yoktur.
Perperek Der ki... 2012-06-26 01:09:42
Emir, Esad'ın eceli geldi demekle bizim onu halletmemiz manasında söylemedim ama içimizden bir zümre bu işi Türk milletinin üzerine yıkmaya çalışıyor ne de olsa iktidar'ın diyetini ödemesi gerekiyor.
do 2012-06-27 09:32:38