Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Erdinç Hayrullah HÖH Mestanlı ilçe teşkilatı başkanı seçildi

Erdinç Hayrullah HÖH Mestanlı ilçe teşkilatı başkanı seçildi

23 Haziran 2012

Momçilgrad’ın ( Mestanlı) eski Belediye Başkanı Erdinç Hayrullah bugün düzenlenen Hak ve Özgürlükler Hareketi /HÖH/ ilçe teşkilatı olağan konferansında başkan seçildi.

Konferansa katılan 216 delegeden 140’ı oyunu Erdinç Hayrullah’a verirken, partinin şu ana kadar başkanı olan Birol Köseömer’e 70 delege oyunu verdi. 4 oy geçersiz sayılırken, 2 delegenin de oy hakkını kullanmadıkları belli oldu.

Sonuçların açıklanması sonrasında kürsüye gelen Birol Köseömer, siyasete nokta koyduğunu açıkladı. Kendisine oy vermeyen ve oy veren herkese teşekkür etti ve yeni başkana teşkilat mührünü sundu. Ardından yapılan belediye teşkilatı üye seçiminde 25 kişilik teşkilat öbeğine toplam 10 yeni yüz girdi.

Yarın (24 Haziran) Koşukavak ilçe teşkilatının olağan konferansı düzenlenecek.

Son zamanlarda büyük tartışmaların yaşandığı Kırcaali İlçe teşkilatının olağan konferansı ise 30 Haziran'da yapılacak.

Kırcaali Haber Gazetesi'nin aldığı bilgiye göre HÖH Genel Başkanı Dr. Ahmet Doğan'ın da konferansa katılması bekleniyor.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


mestanlılı 2012-06-24 11:32:52
Sn Hayrullah'a hayırlı olsun. İstifa edenlerin de Allah yollarını açık etsin, fakat Nuri ADALI'ya yaptıklarının günahını nasıl ödeyecek ve onlar vicdanın da bir ediyor mu merak konusudur bilmeli. Ne oldum deme, ne olacağım de, demiş Atalarımız.
Mastanlılı 2012-06-24 16:18:22
Aceb mücahitte kim ne yapmış konusunda aydınlanırsak çok mutlu oluruz.
Gözlemci 2012-06-25 12:44:29
''mestanlılı 2012-06-24 11:32:52
Nuri ADALI'ya yaptıklarının günahını nasıl ödeyecek''

Sn mestanlılı, konu nedir, biraz açabilirmisiniz?
mestanlılı 2012-06-25 13:30:26
Sali Şaban'a (Eski Belediye Başkanı) sorun o anlatsın birinci ağızdan. Onun Nuri ADALI'ya tahsis ettiği maaş ve daireyi, ondan sonra Başkanlığa gelen zat kesiyor hem de kendisine hakaret ederek. Sen zaten her zaman devlete karşı gelmişsin diye. Hayatının 23 yılını Türklüğünü ve Müslümanlığını savunan Büyüğümüze böyle davranan zattı Başkan seçen topluma ne dersin,Başkana ne demeli, hala oralardan ekmek yemesine ne denmeliiiiiii? Hakiki kahramanlarına sahip çıkmayan toplum her türlü felaketleri hak eder.
Arda boylu. 2012-06-25 13:45:32
Bu sahis Mestanli ilahat lisesinimi veya heranki bir Istanbul veya Túrkiyenin baska yerlerinde herangi bir únuverte mi bitirmistir. mesela Komsumuz Yunanistan,Batitrakya,da Yunanistan parlamentosuna seçilinen úç Túrk millet vekiillerinin Túrkiyede çesitli Únúversite fakullteleri bitirmis insanlardan olusutugu sóylenilir. bu Boyle bizdede yaani Bulgaristandada olsa bence bu çook gúzel ve Demokratik bir sekiilde olur. Bizde birakalim artik Ahmedi MehmediLútvyi gitsinler emekli olsunlar23 yillik Hayat onlara artik yeter Yeni bir Parti den olusulan enazindan Túrklúkçabali sagduyulu yúksek sefiyede bilgili hacimli ve gelisagatli millet vekiilleri seçelim.Saygilar
Gözlemci 2012-06-25 14:27:33
mestanlılı,
Ben Erdinç'i şahsen tanıyorum, senin söylediklerini Erdinç'e ulu orta herkesin önünde soracam, eğer söylediklerin doğruysa hiç düşünmeden tükürüğü yapıştıracam yüzüne.
mestanlılı 2012-06-25 14:54:13
Arkadaşlar yazıları okurken satır aralarını boş geçmeyelim.Konu ile ilgili Erdinç'in ne alakası var? Sali Şaban dan sonra Mestanlı Belediye Başkanı kim dir, istifa eden zat kimdir.Konunun muhatabı o şahıs dır. Sali Şaban Mestanlı da bir konferans versin ve konuyu tüm ayrıntıları ile ele alsın. Herkes yaptığından utansın.
Gözlemci 2012-06-25 14:59:33
Arkadaş, şu işi doğru düzgün anlatabilirmisin, bak yanlış anlaşılmalara vesile oluyorsun!
Deliormanlı 2012-06-25 16:49:59
SALİ ŞABAN'A CUMHURBAŞKANI ADAYI İKEN OY VERMEYEN GIRCALILAR UTANSIN.MESELÂ FES VE PERPEREK PAPAZI GİBİLER.
Avrupa. 2012-06-25 18:58:13
Sali Sabana oy vermiyen Kirccaaliler neden utansinki Komunistlerle birlik olupta Mestanli ve kóylerinden magsun insanlari evlerinden yaka paça çikaripta kiziltimlere ve milislere dógdurdugunden karsi gelenleride Belene kamplarina yolladigindami utansinlar sen de onlardan biriysen túm deli ormanlilarda senden utansinlar peiyi óyleside çikti ortaya bakseen millete eziyyet edeceksin o magsun millete kan kusturacaksin sonrada biri çikip eziyetçiyi utandirmiyacakda eziyet górenler utansin diyecek. Kopuk Komunistler ve onlara hizmet edenlerin Kircaali ve tum Bulgaristan genelinde bizim aramizda yeri yoktur,Komunistlerin.Bóyleleri bugun Turkiyedede çogunluktur 1984lerde millete kan kusturanlaar 1989,larda solugunu Túrkiyede aldilar.
BUNLARIN CUMHUR BASKANLIK ADAYLIGI DEGILDE BUNLARI TÚRKIYEMIZ TARAFINDAN TUMUNU ARASTIRILIP CEZALANDIRILMASI GEREKIRDI.BU IS NEYAZIKKI TÚRKIYEMIZDEDE OLMADI.
do 2012-06-25 19:20:44
ne yani butun suçlar ahmet doğan ve partisnin mi oldu.yıkmak için hep oyle olur tek suçlu parti liderıne bağlanır. yo bişeyler yapamamış sen çık yap ozaman o yıllarda tum ulkelerde darbeler oldu sadece bg de değil.tr den tut rusya çin nerdeyse tum ulkelerde.
insani haklar sistemi 1990 lı yıllardan ab nın getırdığı yenı hukuk anlayışıyla oturtulmaya çalışıyor
ahmet doğanı artık destekleyen kalmadı eğerkı bızlerı sevıyorsa tek bır rıcam bızı sevdığıne ınanmak istıyorum en azından bızım için bı haber medyası açması rıcada bulunuyorum ADINI DA DELİORMAN BİRLİĞİ KURMASINI İSTIYORUM
mestanli zeybekler 2012-06-25 20:41:14
www.mestanlizeybekler.com
hapisçi 2012-06-25 20:53:19
Komunist Sali Şabanla Erdincin yakın hısım oldugunu biliyormusunuz
Menekşe 2012-06-25 22:36:04
E Akraba da olsalar ne fark eder be kardes.... ben 16 dan sonra kardesimden bile sorumlu olamam...kardesim koyo HOH lu, bende koyu HOH elestirenlerden...
ERDINC BEY TEBRIKLER!!!!!BIROL BEYE DE SAYGILAR
fes 2012-06-25 22:49:53
Sali Şabanın bir kgb ajanı ve komunist sistemim yıkılmasından sonra da okyanüs ötesine iş yaptığından eminim. Onu bunu ihbar eden cinsinden bir ajan değil, profesiyonalist istihbaratçıydı. F. Çavuşev de öyle.

Kendileri bulgaristanda pek iş yapmadılar;daha büyük çalışıyorlardı.
Gözlemci 2012-06-26 15:09:44
Fehim Çauşev üzerine cübbe giyidirilmiş basit bir köy felşeridir, doğu Berlin'de B. Boran, H. Kutlı-(taraf-N.Yağcı) Y. Küçük v.s. yaratıklarla bol bol viski yudumlamış biri, kendisi vitrin ve konu mankeni olarak kullanılmıştır, hiçbir konuda kafası basmaz, S.Şaban'la asla aynı kefeye konulamaz.

http://news.ibox.bg/news/id_646671754
zürfettin hacıoğlu 2012-06-26 15:57:21
Hayırlı olsun Sayın Başkan.
YALNIZ KURT 2012-10-27 13:33:29
RAHMETLI LIDERIMIZ NURI TURGUT ADALI,ya sahip cikilmamasini,ONUN daireden cikarilmasi,maasinin kesilmesini,ERDINC HAYRULLAH KARDESIMIZE degil,vitosa saraylarinda zevki sefaalar icinde baska dunyalar aleminde yasadigini sanan bas ajan amede,savaya,birde kircaali h.o.h. il baskanligi gorevini ,ayni zaman cebel belediye baskanligi gorevini yapan gaddar dere beyi ve onlarin kirintilariyla gecinen cakallara soracaksiniz.ben ,ERDINC HAYRULLAH KARDESIMIN BIZLER(ASIMILASIYON DIRENISCILERI )ICIN,SEHIT YAKINLARI ICIN NEKADAR UGRAS VERDIGINI,ELINDEN GELDIGI KADAR YARDIM YAPTIKLARINI IYI BILDIGIMDEN DOLAYI ,BU YORUMU YAPMAK ZORUNDA KALDIGIMI YAZIYORUM SIZLERE.DPS,H.O.H. ICERSINDE KI PARTI UYELERI VE BIR COK YONETICININ YUZDE ,DOKSANININ CALISKAN,DURUST VE SICILI TEMIZ INSANLAR OLDUKLARINI BULGARISTAN TURKLERINE BELGE VE BILGILERI SUNMAK KAYIDI,ILE SOYLUYORUM.BIR DE SI GERCEGI SOYLEMEYI KENDIME BIR GOREV SAYARAK ACIKLIK GETIRIYORUM,!!!!! MAALESEV O YUZDE DOKSAN ORAN(DURUST,CALISKAN,VE DOSYALARI TEMIZ OLANLAR,!!!!!!! YUZDE ON ORANINDA OLAN,jivkovun yetistirdigi yalniz adlari turk kalmis ajanlar tarafindan yonetiliyor ve kontrol ediliyorlarO SEBEPTEN DIR KI ,YIRMI UC YILDIR HALKIMIZ ICIN HIC BIR YATIRIM YAPILMAMISTIR,GENCLERIMIZIN GELECEK ICIN YAPTIKLARI HAYALLER YIKILMISTIR.o HALK, dusmanlari yirmi uc yildir ,calmak cirpmaktan baska ,bohemler gibi yatlarda katlarda saraylarda,baska dunya aleminde yasamislardir,HALKIMIZI YALNIZ SECIMLER YAKLASTIGINDA HATIRLAMISLARDIR.NURI ADALI LIDERIMIZIN VE TUM SEHITLERIMIZIN RUHLARI SAD. OLSUN,NUR ICINDE YATSINLAR.