Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Muharrem Muharrem HÖH Kırcaali İlçe Başkanı seçildi

Muharrem Muharrem HÖH Kırcaali İlçe Başkanı seçildi

30 Haziran 2012

Hak ve Özgürlükler Hareketi /HÖH/ Kırcaali 8. Olağan Konferansı bugün Kırcaali’de gerçekleşti. Son Yerel seçimlerinden sonra HÖH Merkez Kurulu tarafından geçici Başkan olarak tayin edilen Muharem Muharem üyelerin çoğunluğunun oyunu alarak ilçe başkanı seçildi.

Konferansa katılan 268 delegenin 143’ü oyunu Muharem Muharrem’e verirken diğer aday Gündüz İsmail oyların 120’sini aldı. 5 oy geçersiz sayıldı.

Konferansa 25 üyeden oluşan HÖH Gençlik Kolları ilçe teşkilatı üyeleri delege olarak katılmalarına izin verilmedi.
HÖH Gençlik Kolları İlçe Başkanı Kadir Kadir Konferansta bir deklarasyon okuyarak kısıtlamayı kınadı.

Yeni ilçe teşkilatına giren 25 üyenin arasında Raif Mustafa (Eski İçişleri Bakan Yardımcısı, şu an Meclis Başkanı), Rasim Musa (Eski Belediye Başkanı) ve Erol Mehmet (Savarona İnşaat Şirketi sahibi) yer aldılar.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Rodoplu 2012-06-30 22:52:04
KIRCALIYI SATTILAR DEMEKTİR BU. AHMET DOĞANOV-MEDİ (SAVA), DS ÇALIŞMAYA DEVAM EDEN ELEMANLARIN ELİNE GEÇEN KIRCALİ İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM. SONUNDA BAŞARDINITZ, GENÇLERİDE KOVDUNUZ PARTİDEN. GELECEK SEÇİMLERDE KİME GÜVENİYORSUNUZ. BU DÜRÜMDA TÜR7KİYE'DE SİZİ ARTIK DESTEKLEMEZ. REZALETTTTT.BAHRİ ÖMER ARTIK RAHAT OLSUN
KURT 2012-07-01 00:37:44
AYNEN RODOPLU KARDESIME KATILIYORUM. YAZIKLAR OLSUN SIZLERE, HELE HELE KENDINI TURKCU VE MILLIYETCI BILDIREN BAHRI OMERE. SENIN ALLAH CEZANI VERSIN INSALLAH, BOGDUN BIZI BG AJANLARIYLA. HIC MI UTANMIYORSUN SEN. YARIN KIRCALIYE DEVLET BAHCELI GELECEK VE SEN KENDINI MILLIYETCI YAPACAKSIN AYNI ZAMANDA YANINDA RAIF MUSTAFA MI OLACAK, MUHAREMI DE AL YANINA, NASIL OLSA BABASI RAIFIN AJANIDIR!!!
KURT 2012-07-01 01:03:06
EGER KI KENDILERINI BILIYORSALAR DS AJANLARI SAKINA GELMESINLER, CUNKU KIRCALIYE ILK DEFA DEVLET BAHCELI GELIYOR. HAWAYI KIRLETMEYIN. PROTOKOL GEREYI BELKI ORADA OLACAKSANIZ FAKAT NE DIYECEKSENIZ BAHRI OMER, RAIF MUSTAFA, MUHAREM MUHAREM???
kurt 2012-07-01 01:11:45
bu yorumlardan dolayi yarin belki kircaali haberi bahri omer kapatmaya kalkacak fakat biz buna kesinlikle musade etmeyecegiz, gerekirse olumluk paramizi ve kefenimizi satar veririz cunku kircaali bizi tek savunan kurumdur. NE MUTLU TURKUM DIYENE!
Kırcaalili 2012-07-01 09:22:07
Malesef HÖH Kırcaali ilçe teşkilatı Ahmet Doğan'ın yardımı ile ajanların /polislerin/ eline geçti. Türklük adına çalışan kişiler dışlandı hatta ölüm ile tehdit edildiler. Partinin son Türklük merkezi elden gitti. Gelecek seçimlerde halk tepkisini ağır bir şekilde gösterecek.
Osman 2012-07-01 09:23:43
Erol delegeleri para ile satın aldı. Gelecek seçimlerde de halkı para ile satın alsın.
Yazık 2012-07-01 12:11:01
Yazıklar olsun onca emek 23 yılın emeği 1 yılda gitti. Şimdiye dek oyumu hep HÖH partisine kullanmıştım ama artık oyumu boyle ajanlara kullanmayacağım!!! Doğan kendi eliyle kurdu bu partiyi ve şimdi yine kendi eliyle YIKIYOR, YOK OLUYOR HÖH...YAZIKLAR OLSUN...
rodopların kızı 2012-07-01 12:55:08
UTANIYORUM, UTANIYORUM..... TÜRK TÜRKÜ SATTI...ALLAHIM BELALARINI VERSİN... KUSURA BAKMAYIN , BİZİM MÜSLÜMANLARA BÖYLE KONUŞMAK YAKIŞMAZ, AMA KARŞIMDA, DİNSİZ İMANSIZ, ATEİST, AJAN, SATILIK İNSANLAR VAR. BAHRİ ÖMERİN YERİNE OLSAM DIŞARI ÇIKMAM, UTANMAZ, SATILIK. RUŞEN RİZA NE YÜZLE KIRCALIYE GELECEK???

EVET MÜZEKİ BEYE BÜYÜK BASKI YAPIYORLAR VE DEVAM EDECEKLER.

KIRCAALİ HABER VE MÜZEKİ BEYE DESTEK İÇİN , BURAYA GÖRÜŞLERİNİZİ YAZIN. KIRCALİ ELDEN GİTTİ, ÜZGÜNÜM..
fes 2012-07-01 14:33:42
Ben şimdye kadar oyumu hep dps'ye, bundan sonra da dps'ye vereceğim. Ben bulgarlararın tavrına bakarım; onların karşı geldiği her kim olursa olsun ben onu desteklerim. Mesela SKT tv'de Doğan'ı övmeye başlasınlar o saat Doğndan vaz geçerim. Ama şimdiye kadar hiç öyle bşr durum olmadı. Dolayısıyla Doganı desteklemeye devam.
fes'e 2012-07-01 14:41:11
peki Doğan kimi destekliyor??? Doğan kimi koruyor, neyi koruyor????

çok fazla ???? işaretleri oluştu
Gözlemci 2012-07-01 16:39:47
''fes 2012-07-01 14:33:42
Mesela SKT tv'de Doğan'ı övmeye başlasınlar o saat Doğndan vaz geçerim.''

Bre geri zekalı, bulgarların genel tavrı SKAT TVden ATAKAdan yana mı? Türkmüş gibi algılatılan A. Doğan'ı öven bir SKAT TVnin kaç izleyicisi kalır. Seni düzelmeye kimsenin gücü yetmez. Hemen şimdi kitap okumayı bırak, yazmaya başla, ancak ozaman kurtulursun bilinçsiz tüketici vaziyetinden.
emir 2012-07-01 17:02:52
Dogan partinin genel baskanidir ve hic kimsenin- ister muhtar olsun, ister millet vekili genel baskana karsi gelme gibi bir secenegi olamaz. Bu her partide boyledir. Hasan, Raif, bizim instruktor ve ya baskasi olsun aralarinda pek fark yok.
fes 2012-07-01 17:15:34
Ne demek istediğin pek belli olmuyor, savunduğunu anlatamamışın. Hasbelkade aksyomlardan, teorenmlerden anlayan biri olarak mantıken oturmamış düşüncelerden hoşlanmam.

Bir milletin milliyetçiliğini anlamak için radikal, uç, ekstrem partilerin görüşlerine bakacaksın. Orta halli bulgarların bilinçaltını radikaller ifade eder.

Kırcaali'ye vardığımda bularların dps'den müthiş rahatsız olduklarını görebiliyorum.
Toscali 2012-07-04 09:32:00
Muharrem Muharrem HÖH Kırcaali İlçe Başkanı seçildi editör kırcaali ilçe mi ? ardino cebel mestanli ilçe ama kırcaali ilçe değil İL BAŞKANI seçildi demeniz lazımdı